Харта на клиента
Начало » Административни услуги » Харта на клиента
Дейността на Министерството на образованието и науката (МОН) се основава на принципите на законност, съразмерност – разумност, добросъвестност и справедливост, самостоятелност и безпристрастност, достъпност, публичност и прозрачност, последователност и предвидимост, отговорност и отчетност, ефективност, субординация и координация, конфиденциалност, комплексно административно обслужване и служебно събиране на информация.
В тази Харта се съдържа информация относно:
- Административните услуги, извършвани от Министерството на образованието и науката;
- Предоставяната комплексна административна услуга;
- Цели, които Министерството на образованието и науката си поставя в областта на административното обслужване;
- Стандарти за качество на административното обслужване;
повече >>
Анкетна карта за проучване мнението на гражданите относно административното обслужване
Лист за предложения за подобряване на административното обслужване
Резултати от измерване удовлетвореността на потребителите, второ полугодие 2010 г.
Резултати от измерване удовлетвореността на потребителите, април - октомври 2008 г.